Понеділок, 22.07.2019, 14:46
Вітаю Вас Гость | RSS

Чернівецька гімназія №4

Інформація

Інформація

Інформація

Інформація

Інформація

Вітаємо Вас на сайті
Чернівецької гімназії №4
Для початку роботи Вам потрібно ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ на сайті.
Якщо Ви вже зареєстровані, увійдіть на сайт під своїм логіном та паролем!
(форма зліва "Міні-Профіль")

Починайте роботу на сайті використовуючи головне МЕНЮ!
Приємного користування сайтом!!!

Інформація


Ви в статусі гість
Логін:
Пароль:
Інформація

«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Інформація

200

http://gimnasia4buk.at.ua/RIZNE/plan_roboti_movnikh_zagoniv.docx

НАЙНОВІШЕ


ЛІТО-2019

Літній

мовний табір на базі

пришкільного табору

спеціалізованої школи І ступеня №9

розпочав свою роботу з 03.06. 2019

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор СШ І ступеня № 9

_______________І.Б.Солтисік

 

 

План роботи

пришкільного табору «Берегиня»

на базі спеціалізованої школи І ступеня № 9

в період з 03 червня по 21 червня 2019 року

http://gimnasia4buk.at.ua/RIZNE/plan_roboti_movnikh_zagoniv.docx

Фотозвіт - у фотоальбомі 

http://gimnasia4buk.at.ua/photo/shkilne_zhittja/1-2?photo=916

 

*****

 

ЛІТО-2018

Літній

мовний табір на базі

пришкільного табору

спеціалізованої школи І ступеня №9

розпочав свою роботу

 

ЛІТО-2017

 Літній

мовний табір на базі

пришкільного табору

 спеціалізованої школи І ступеня №9

розпочав свою роботу

ЩОДЕННИК:

29.05.17- День знайомств

31.05.16- День відкриття табірної зміни

01/06- 16/06- Робота згідно плану

ЗВІТ

про роботу мовних загонів

дитячого пришкільного табору «Берегиня»

на базі спеціалізованої школи І ступеня № 9

в період з 29 травня по 16 червня 2017 року

Одним із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мовам уже третій рік поспіль є організація літнього мовного табору, який покликаний спонукати школярів практично застосовувати знання з мов, отриманих протягом навчального року.

Завдання мовного табору - показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичну частину і знання, які можна застосувати пізніше і в інших областях. Вивчення іноземних мов у таких таборах не має перетворюватися на продовження навчального процесу. Основна мета мовних таборів - зацікавити учнів іноземними мовами та сприяти самостійній підготовці вдома.

У період роботи пришкільного табору учні початкових класів були залучені до різних видів діяльності у спеціалізованих гуртках з вивчення англійської мови. Робота табору починалася о 9.00 із кількахвилинної фізичної розминки для приведення учнів у гарний і бадьорий настрій. У перший день учнів розподілили у мовні загони відповідно до їх вікової категорії.

Всього було сформовано 4 загони, які мали свою назву, девіз та емблему.

Мовні тренери, вихователі й учителі початкових класів ефективно організовували навчально-розважальну і виховну роботу для учнів у пришкільному таборі.

У таборі діти мали можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, театральних виставах тощо). Школярі практикували навички усного мовлення з англійської мови, зокрема в розмовних клубах.

Види роботи включали відпрацювання всіх видів мовленнєвої діяльності з акцентом на вдосконаленні навичок говоріння. Мовні тренери підготували завдання та творчо організували роботу вихованців англомовного табору в мовних групах, зокрема: поєднували елементи рольової гри з розвитком критичного мислення та групової дискусії, пропонували завдання для виконання проектів, які передбачають активний діяльнісний підхід та практику усіх комунікативних навичок. Із метою залучення всіх учасників, творчі завдання були індивідуальними та колективними. Творчі ігри «Квест» і «Карта захованого скарбу» були спрямовані на краще розуміння культурних особливостей країни, мова якої вивчається. Ігри «Побачення всліпу», «Потяг», «Клубочок», «Відшукай слово про літо», «Хто швидше складе слово» Хто швидше», «Шпигунське послання» сприяли розвитку лексичних навичок і навичок говоріння. Проектні роботи «Створи свій власний літній табір», «Літо - моя улюблена пора року», «Мій суботній день», «Я вмію» заохочували школярів покращити навички креативного письма. Вікторини «Що ти робив у суботу», «Казковими стежками» сприяли розвитку пізнавального інтересу школярів молодших класів.

Мовні тренери розучували з учнями початкових класів англійські пісні, які є надзвичайно цінною частиною вдосконалення навичок говоріння. По-перше, пісні забезпечують активне вживання більшої кількості мовних структур, ніж будь-який інший вид діяльності. По-друге, в піснях учні використовують ряд поєднаних речень, в той час як їхня розмовна практика все ще може триматися на рівні коротких фраз або речень. І нарешті, тексти пісень, спеціально написаних для використання на уроках іноземної мови, базуються на повторах, що забезпечує багаторазове вживання ключових структур.

У ході роботи мовні тренери влаштовували інтерактивні і пізнавальні ігри в класі та шкільному дворі, спрямовані на загальний і всебічний розвиток дитини. Заняття в таборі давали можливість учням відпочити від навчального року і передбачали перегляд мультфільмів англійською мовою та вивчення веселих пісень на літню тематику, що дозволяло збагатити англомовний словниковий запас і тренувати пам'ять.

Особливо дітям був до вподоби оригінальні тематичні дні, зокрема навчання через проекти. виконуючи проектну роботу, діти роблять те, що їм природно подобається і мають змогу уникнути того, що їм не подобається. Виконання проектної роботи дозволяє учням поєднати вивчення англійської мови з іншими предметами шкільної програми, одночасно розвиваючи дитину в цілому – її мислення, уяву, креативність, навчаючи її соціальним цінностям та вмінню працювати самостійно або в групі. Створюючи та презентуючи кінцевий продукт (плакат, модель, листівку тощо), учні розвивали всі чотири мовленнєві вміння (говоріння, читання, слухання та письмо), відпрацьовуючи при цьому вивчений матеріал та граматичні структури та лексичні одиниці через досвід. Учні використовували мову як інструмент та мають можливість відчути наскільки вона корисна та гнучка. Наприкінці проведеного у таборі дня проводилися виставки найкращих малюнків та ілюстрацій відповідно до тематичного напряму.

Під час занять в мовних загонах мовні тренери відпрацювали з учнями лексику різної тематики: «Книги», «Казки народів світу», «Мій улюблений анімаційний персонаж», «Природа», «Спорт і я». Також переглянули та обговорили цікаві дитячі художні фільми та анімаційні фільми англійською мовою, наприклад: «Аліса в країні чудес». Такі навчальні заходи сприяли культурному і морально-естетичному розвитку дітей і вихованню в них поваги до мистецтва і спорту.

Крім роботи табору в школі, учні разом з мовними тренерам і вихователями відвідували музеї та центри дитячого дозвілля згідно із затвердженим графіком. Корисним був рухливий відпочинок в парку ім. Юрія Федьковича. Гарні враження залишилися після концерту в обласній філармонії, вистав у ляльковому театрі й академічному драматичному театрі імені Ольги Кобилянської.

Важливим моментом під час відпрацювання англійської мови було зменшення емоційної дистанції між учнем та іноземною мовою, наближуючи її до учнів, створюючи зв’язки з іншими сферами життя учнів, створюючи умови, в яких вони насолоджуються тим, що розмовляють іноземною мовою. Найбільшими розвагами для дітей були ігри в колі на свіжому повітрі, а також веселі пісні з рухами англійською мовою.

Учні початкових класів позитивно оцінили роботу своїх вчителів у таборі. Було отримано такі відгуки: «Все було класно!» (Вікторія М., 3а клас), «Подивилися пізнавальний фільм англійською мовою!» (Рената Г., 3в клас), «Дуже сподобалася вистава «Пеппі Довга Панчоха» (Ксенія І., 2в клас), «Гарно провели час у парку і вивчили назви спортивних ігор англійською мовою» (Марк Р, 1в клас), «Сподобалася зустріч з дорожньою поліцією» (Арсеній Н., 1б клас).

Таким чином, у мовному таборі учні молодших класів мали змогу здобути необхідні мовні навички, удосконалити свою розмовну мову, поєднати навчання із відпочинком та отримати мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови. В цілому, робота пришкільного табору принесла задоволення всім учасникам і сприяла бадьорому проведенню часу як для мовних тренерів, так і для учнів. Найактивніші вихованці мовного табору отримали дипломи знавців англійської мови та солодкі подарунки від мовних тренерів.

 

 

 

ФОТОЗВІТ- у фотоальбомі http://gimnasia4buk.at.ua/photo/

*****************************

ЛІТО-2016

ДИТЯЧИЙ ПРИШКІЛЬНИЙ ТАБІР «Берегиня»

на базі спеціалізованої школи І ступеня №9

розпочав свою роботу

 

НАЙНОВІШЕ

ЩОДЕННИК:

30.05.16- День знайомств

31.05.16- День відкриття табірної зміни

01/06- 16/06- Робота згідно плану

 

ФОТОЗВІТ- у фотоальбомі http://gimnasia4buk.at.ua/photo/

               *****************************

 

 

План роботи мовних загонів

дитячого пришкільного табору «Берегиня»

на базі спеціалізованої школи І ступеня № 9

в період з 30 червня по 16 червня 2016 року

http://gimnasia4buk.at.ua/RIZNE/plan_roboti_movnikh_zagoniv.docx

 

ЗВІТ

про роботу мовних загонів

дитячого пришкільного табору «Берегиня»

на базі спеціалізованої школи І ступеня № 9

в період з 30 травня по 16 червня 2016 року

У період роботи пришкільного табору учні початкових класів були залучені до різних видів діяльності у спеціалізованих гуртках з вивчення англійської мови. Робота табору починалася о 9.00 із кількахвилинної фізичної розминки для приведення учнів у гарний і бадьорий настрій. У перший день учнів розподілили у мовні загони відповідно до їх вікової категорії. Всього було сформовано 4 загони, які мали свою назву, девіз та емблему.

Мовні тренери, вихователі й учителі початкових класів ефективно організовували навчально-розважальну і виховну роботу для учнів  у пришкільному таборі. Протягом функціонування табору учні мали нагоду практикувати навички усного мовлення з англійської мови, зокрема в розмовних клубах.

Види роботи включали відпрацювання всіх видів мовленнєвої діяльності з акцентом на вдосконаленні навичок говоріння. Мовні тренери підготували завдання та творчо організували роботу вихованців англомовного табору в мовних групах, зокрема: поєднували елементи рольової гри з розвитком критичного мислення та групової дискусії, пропонували завдання для виконання проектів, які передбачають активний діяльнісний підхід та практику усіх комунікативних навичок.

У ході роботи мовні тренери влаштовували інтерактивні і пізнавальні ігри в класі та шкільному дворі, спрямовані на загальний і всебічний розвиток дитини. Заняття в таборі давали можливість учням відпочити від навчального року і передбачали перегляд мультфільмів англійською мовою та вивчення веселих пісень на літню тематику, що дозволяло збагатити англомовний словниковий запас і тренувати пам'ять. Наприкінці проведеного у таборі дня проводилися виставки найкращих малюнків та ілюстрацій відповідно до тематичного напряму.

Особливо дітям був до вподоби оригінальні тематичні дні, зокрема: «День захисту дітей», «День літнього відерця», «День закладки для англійської книги», «День кольорового олівця», «День улюбленого мультиплікаційного героя»,  «День саморобки».

Крім роботи табору в школі, учні разом з мовними тренерам і вихователями відвідували музеї та центри дитячого дозвілля згідно із затвердженим графіком. Корисним був рухливий відпочин