Понеділок, 22.07.2019, 14:32
Вітаю Вас Гость | RSS

Чернівецька гімназія №4

Інформація

Інформація

Інформація

Інформація

Інформація

Вітаємо Вас на сайті
Чернівецької гімназії №4
Для початку роботи Вам потрібно ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ на сайті.
Якщо Ви вже зареєстровані, увійдіть на сайт під своїм логіном та паролем!
(форма зліва "Міні-Профіль")

Починайте роботу на сайті використовуючи головне МЕНЮ!
Приємного користування сайтом!!!

Інформація


Ви в статусі гість
Логін:
Пароль:
Інформація

«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Інформація

200

Психологічна готовність дитини


Основною причиною неуспішності більшості учнів є свого роду їх "незрілість", недостатня готовність до складного процесу навчання. Надзвичайно важливо своєчасне виявлення такого роду незрілості дітей, так як можливо більш повне її подолання ще в дошкільному віці, що дозволить попередити саме виникнення багатьох проблем. 

Часто вважається, що після досягнення 7-річного (а тепер навіть 6-річного) віку питання готовності дитини до школи вирішиться сам собою, і батьки бувають дуже розчаровані, коли на попередньому співбесіді чують, що їх дитина не підготовлена до школи.

Так як шлях розвитку кожної дитини дуже індивідуальний, то до шкільного віку, діти приходять з абсолютно різним багажем досвіду - знаннями, вміннями, навичками, звичками. Щоб зрозуміти яка повинна бути психологічна готовність дитини до школи, необхідно знати - що із себе представляє сучасна школа.

Сучасна школа - продукт тривалого історичного розвитку, в результаті якого закріпилися такі характеристики.

1. Загальнодоступність. У Росії всі діти мають відбите в законі право на освіту, яка не є привілеєм окремих верств населення. Тому, навчання в основному орієнтовано на «середнього» учня ні швидкого, ні повільного, ні відмінника, ні двієчника. Всі перераховані групи школярів, як правило, в масовій школі переживають деякі незручності.

2. Колективність навчання. З 18 століття знаменитий педагог Ян Амос Коменський розробив класно-урочну систему навчання, і воно втратило індивідуальний характер. Отже, велике значення має загально емоційний клімат у колективі, дружні зв'язки і суперництво між дітьми.

3. Об'єктивність оцінювання. Відносини школярів і викладачів будуються на системі оцінок. Нерідко дитина змішує ставлення до нього з боку вчителя і оцінку, оцінку і реальні успіхи.

4. Вербальне навчання. Викладання опосередковано словом, як подача матеріалу, так і перевірка знань здійснюється у мовній формі. Це означає, що необхідною передумовою успішного навчання є багатий словниковий запас, вміння вільно переказувати і висловлювати свої думки.

Незважаючи на значні недоліки, сучасне початкову освіту в Росії, на думку багатьох фахівців, є більш ефективним, ніж одержали поширення на Заході ігрові методи навчання. Для батьків достатньо лише бути готовим і до нових вимог і до того, що в деякий момент часу дитина зустрічається з зовнішньої оцінкою в образі початкової школи, яка розглядає всі його життєві досягнення дуже вузько і строго, а саме: чи може він вчитися в тих умовах , які прийняті сьогоднішньої системою освіти, чи ні. Багато чого можуть зробити для дитини в цьому відношенні батьки - перші і найважливіші його вихователі.
Отже, психологічна готовність до шкільного навчання передбачає багатокомпонентне освіту.
Перш за все, у дитини має бути бажання йти до школи, тобто мотивація до навчання.
Повинна бути сформована соціальна позиція школяра: він повинен вміти взаємодіяти з однолітками, виконувати вимоги вчителя, контролювати свою поведінку.

Основним новоутворення дошкільного дитинства вважається вміння грати в рольові, сюжетні і що найважливіше для школи - в ігри з правилами.
Він моделює в грі свої відносини з навколишнім світом, програє різні ситуації - в одних лідирує, в інших підпорядковується, в третіх здійснює спільну кооперативну діяльність з іншими дітьми і дорослими. Всензітівние періоди розвитку дошкільник осягає різноманітність соціальних зв'язків. Тому найважливішою передумовою готовності до школи є вичерпаність попереднього періоду розвитку: дитина повинна вміти грати. В іншому випадку навантаження початкової школи може виявитися непомірною і привести до появи невротичних симптомів у дитини (примхливості, плаксивості, страху перед учнями і вчителькою і навіть відмова ходити в школу). Важливо, щоб дитина була здоровою, витривалою, інакше йому буде важко витримати навантаження протягом уроку і всього навчального дня.

І найголовніше - у нього має бути гарний розумовий розвиток, який є основою для успішного оволодіння шкільними знаннями, вміннями і навичками, а також для підтримки оптимального темпу інтелектуальної діяльності, що б дитина встигав працювати разом з класом.
Роль батьківства у сім'ї
У батьківстві — велика місія продовження роду людського, творення нової людини, спадкоємність прийдешніх поколінь, морального удосконалення особистості й роду людського в новій, створеній батьком та матір’ю особистості. Батько продовжує себе в сині й доньці, виражає й розвиває себе в них, зливаючи своє духовне начало з началом матері, яка дає народження їх дітям. Чим більше мати проявляє смирення до свого чоловіка, тим більше діти поважають батька, тим більш віддано люблять його. Тоді батько й мати стають одним цілим.