Інформація |
Вітаємо Вас на сайті Чернівецької гімназії №4 Для початку роботи Вам потрібно ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ на сайті. Якщо Ви вже зареєстровані, увійдіть на сайт під своїм логіном та паролем! (форма зліва "Міні-Профіль")
Починайте роботу на сайті використовуючи головне МЕНЮ! Приємного користування сайтом!!!
|
Інформація |
« Березень 2023 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
Інформація |

|
|
НАЙАКТУАЛЬНІШЕ
********

Основною причиною неуспішності більшості учнів є свого роду їх "незрілість", недостатня готовність до складного процесу навчання. Надзвичайно важливо своєчасне виявлення такого роду незрілості дітей, так як можливо більш повне її подолання ще в дошкільному віці, що дозволить попередити саме виникнення багатьох проблем.
Часто вважається, що після досягнення 7-річного (а тепер навіть 6-річного) віку питання готовності дитини до школи вирішиться сам собою, і батьки бувають дуже розчаровані, коли на попередньому співбесіді чують, що їх дитина не підготовлена до школи.
Так як шлях розвитку кожної дитини дуже індивідуальний, то до шкільного віку, діти приходять з абсолютно різним багажем досвіду - знаннями, вміннями, навичками, звичками. Щоб зрозуміти яка повинна бути психологічна готовність дитини до школи, необхідно знати - що із себе представляє сучасна школа.
Сучасна школа - продукт тривалого історичного розвитку, в результаті якого закріпилися такі характеристики.
1. Загальнодоступність. У Росії всі діти мають відбите в законі право на освіту, яка не є привілеєм окремих верств населення. Тому, навчання в основному орієнтовано на «середнього» учня ні швидкого, ні повільного, ні відмінника, ні двієчника. Всі перераховані групи школярів, як правило, в масовій школі переживають деякі незручності.
2. Колективність навчання. З 18 століття знаменитий педагог Ян Амос Коменський розробив класно-урочну систему навчання, і воно втратило індивідуальний характер. Отже, велике значення має загально емоційний клімат у колективі, дружні зв'язки і суперництво між дітьми.
3. Об'єктивність оцінювання. Відносини школярів і викладачів будуються на системі оцінок. Нерідко дитина змішує ставлення до нього з боку вчителя і оцінку, оцінку і реальні успіхи.
4. Вербальне навчання. Викладання опосередковано словом, як подача матеріалу, так і перевірка знань здійснюється у мовній формі. Це означає, що необхідною передумовою успішного навчання є багатий словниковий запас, вміння вільно переказувати і висловлювати свої думки.
........
Отже, психологічна готовність до шкільного навчання передбачає багатокомпонентне освіту.
Перш за все, у дитини має бути бажання йти до школи, тобто мотивація до навчання.
Повинна бути сформована соціальна позиція школяра: він повинен вміти взаємодіяти з однолітками, виконувати вимоги вчителя, контролювати свою поведінку.
Основним новоутворення дошкільного дитинства вважається вміння грати в рольові, сюжетні і що найважливіше для школи - в ігри з правилами.
Він моделює в грі свої відносини з навколишнім світом, програє різні ситуації - в одних лідирує, в інших підпорядковується, в третіх здійснює спільну кооперативну діяльність з іншими дітьми і дорослими. Всензітівние періоди розвитку дошкільник осягає різноманітність соціальних зв'язків. Тому найважливішою передумовою готовності до школи є вичерпаність попереднього періоду розвитку: дитина повинна вміти грати. В іншому випадку навантаження початкової школи може виявитися непомірною і привести до появи невротичних симптомів у дитини (примхливості, плаксивості, страху перед учнями і вчителькою і навіть відмова ходити в школу). Важливо, щоб дитина була здоровою, витривалою, інакше йому буде важко витримати навантаження протягом уроку і всього навчального дня.
І найголовніше - у нього має бути гарний розумовий розвиток, який є основою для успішного оволодіння шкільними знаннями, вміннями і навичками, а також для підтримки оптимального темпу інтелектуальної діяльності, що б дитина встигав працювати разом з класом.
***
Роль батьківства у сім'ї
У батьківстві — велика місія продовження роду людського, творення нової людини, спадкоємність прийдешніх поколінь, морального удосконалення особистості й роду людського в новій, створеній батьком та матір’ю особистості. Батько продовжує себе в сині й доньці, виражає й розвиває себе в них, зливаючи своє духовне начало з началом матері, яка дає народження їх дітям. Чим більше мати проявляє смирення до свого чоловіка, тим більше діти поважають батька, тим більш віддано люблять його. Тоді батько й мати стають одним цілим.
|