Субота, 27.04.2024, 08:08
Вітаю Вас Гость | RSS

Чернівецька гімназія №4

Інформація

Інформація

Інформація

Інформація

Інформація

Вітаємо Вас на сайті
Чернівецької гімназії №4
Для початку роботи Вам потрібно ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ на сайті.
Якщо Ви вже зареєстровані, увійдіть на сайт під своїм логіном та паролем!
(форма зліва "Міні-Профіль")

Починайте роботу на сайті використовуючи головне МЕНЮ!
Приємного користування сайтом!!!

Інформація


Ви в статусі гість
Логін:
Пароль:
Інформація

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Інформація

200

Запрошуємо Вас  стати  читачами  нашої бібліотеки!  

   Розклад роботи бібліотеки

9.00-10.00-отримання та обробка періодики

10.00-16.00- робота абонементу та чит. залу

16.00-17.00- виконання внутрішньо- бібл. роботи

 Обслуговування читачів: щодня з 09.00 до 16.00

Останній день місяця- санітарний

Фонд бібліотеки:

Всього – 49078  примірників.

З них: підручники – 24476 . Використовуються-  15587

1-4кл. :       Використовуються 6087  . 

5-9кл.: .      Використовуються – 7409

10-11кл.:  . Використовуються – 2091.

Бібліотекар гімназії -Дудка Світлана Сергіївна :

Освіта – вища, ЧДУ.Бібліотечний стаж роботи –  роки. Дата атестації – рік

 Проблема, над якою працює – «Розвиток навичок і вмінь роботи з книгою з метою поглиблення базових наукових знань учнів»

*****************************************************

Нормативно- правові документи:

1. Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу
2. Закон України «Про освіту» № 1060-Х11 від 23 травня 1991р
3. Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття»)
4. Національна доктрина розвитку освіти Указ Президента України №3472002 від 17 квітня 2002р
5. Закон України «Про загальну середню освіту» №651-Х1V від 13 травня 1999р
6. Інструкція з обліку документів, що знаходяться в бібліотечних фондах
7. Закон України про бібліотеки і бібліотечну справу
8. Бібліотечна статистика. Міждержавний стандарт ГОСТ 7.20-2000
9. Інструкція про порядок доставки, комплектування та облік навчальної літератури
10. Лист Державного казначейства України про віднесення до бібліотечних фондів
11. Інструкція з обліку необоротних активів бюджетних установ
12. Лист Державного казначейства України про нарахування зносу на необоротні активи
13. Типова інструкція про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ
14. Інструкція зі складання типових форм з обліку та списання
15. Інструкція про організацію та порядок обміну документів серед бібліотек України
16. Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей
17. Порядок визначення розміру збитків
18. Посадові інструкції завідувача бібліотекою та бібліотекаря

********************************************************************

Патріотичне виховання - це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне,

що любить і ненавидить людина, яка формується.    (В. О. Сухомлинський)

Формування поваги до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну України (бесіди, заходи, конкурси, вечори):

  • Конституція України – Основний Закон нашої держави.
  • Жити за законами держави.
  • Держава та особа.
  • Громадянином бути зобов’язаний.
  • Ти і закон.
  • Герб, Гімн, прапор – державні символи

Оформлення тематичної полички «Основний Закон держави» (до Дня  Конституції України)

Формування патріотизму, відповідаль-ності за долю нації, держави:

  • «В єднанні сила й міць держави» - диспут для учнів 9-10 кл.
  • Проведення першого уроку 2015/2016 н/р. на патріотичну тематику.
  • Усний журнал «Я люблю Україну».
  • Проведення благодійної ярмарки  для збору коштів дітям-переселенцям з зони АТО

Книжкова виставка «Наша Україна – єдина країна» (до Дня Соборності України)

Збереження і продовження українських культурно-історичних традицій:

  • Конкурс малюнків «Рідний край в моїй душі»(5-7кл), «Буковина – веселковий край»(1-4кл)
  • Лінійка – реквієм «Свіча пам’яті» до Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій.

Виховання шанобливого ставлення до рідних святинь, української мови, історії:

  • Участь  у заходах святкування Дня міста.
  • Виховні години «Історія мого міста», «Славетні люди Буковини»
  • Випуск стіннівки «Традиції українського народу».
  • Брейн-ринг «Козацькими стежками»
  • Випуск радіогазети до Дня української мови та писемності
  • Книжкова виставка «Сторінками української класики» (до Дня української писемності та мови)

Формування соціальної активності:

  • Книжково-газетна викладка «Пам’яті Небесної сотні»
  • Конкурс  фотографій «Сьогодення рідного міста»
  • Випуск радіогазети до Дня пам'яті героїв Крут
  • Проведення годин патріотичного виховання до Міжнародного дня пам'яті жертв Холокоста
  • Вечір відпочинку для 9-11 кл. «Курс молодого бійця», Конкурсна програма
  • « Нумо, хлопці!» до Дня збройних сил України.
  • Проведення циклу уроків мужності:

-    «Військова служба – громадянський та військовий обов’язок перед своєю батьківщиною»;

- «Нас надихають подвиги героїв»;

- «Є така професія - захищати Батьківщину».

 

Для учнів:

Правила користування бібліотекою

 

**********************

Електронні версії підручників 

http://pidruchnyk.com.ua/

 

***************

Поради читачам
Дорогий друже!
Держава витрачає багато коштiв для того, щоб ти мав пiдручник. Тож нагадуємо про єдинi вимоги до учнiв щодо використання та збереження пiдручникiв:
Пам’ятай, що дбайливе ставлення до книги – завдання державного рiвня.
Одержавши пiдручники, обгорни їх, відведи їм місце на книжковій полиці.
Слiдкуй за чистотою книг, не читай пiд час їжi, не бери пiдручники брудними руками.
Не загортай cтopiнок, а користуйся зaкладкою.
Не роби на cтopiнкax пiдручників помiток, записiв тощо.
Не перегинай книги під час читання.
Не клади в книги олiвцi, ручки, iншi товстi предмети: вiд цього рветься палiтурка.
Слiдкуй за станом підручників, своєчасно ремонтуй їх.
Пам’ятай: пiдручники повинні служити учням не менше 5 років, бути чистими і цiлими.
У кiнцi навчального року своєчасно повертай пiдручники до бібліотеки. Їх чекають твої молодші товаришi.
Якщо ти випадково загубив чи ненароком зіпсував шкільний підручник, тобі необхідно повернути до бібліотеки однойменну або рівноцінну за змістом і вартістю книгу.

Бережи свого вipногo, мудрого друга – книгу!
Вимоги до читача
Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти вивчаєш.
Пам'ятай, що читання – одне з найважливіших занять у самоосвіті і ставитися до нього треба серйозно.
Слід урізноманітнювати прийоми і способи читання.
Читаючи, думай, шукай головне, основне, найістотніше.
Не поспішай, не ковтай книгу, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш.
Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі, не залишай незрозумілого.
Читай з олівцем у руках, роби потрібні помітки .
Обов'язково конспектуй прочитане. Конспект зберігається надовго, прочитане забувається.
Розпочату роботу доводь до кінця. Не залишай книжку недочитанною – головне може бути попереду.
Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга.
Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом. Добре при цьому придумати (знайти) приклади, що підкріплюють прочитане.
Не забудь пов'язати те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і уявити його в системі знань.
Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось незрозуміло.
Намагайся розібратися самостійно.
Де потрібно – змушуй працювати і уяву.
Читай не тільки «зліва направо», а й повертайся до прочитаного: повторення – найкращий засіб закріплення прочитаного.
Навчись критично сприймати прочитане.
Обов'язково ознайомся з рецензія ми і відгуками на книжку: один розум добре, а колективний краще.
Раніше ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті .
Чужу критику на книжку читай після того, як прочитаєш книжку.
Чотири завдання, які повинні бути розв'язані під час читання.
Перше завдaння при читанні – це зрозуміти і засвоїти прочитаний матеріал.
Дpyre завдання – продумати прочитане.
Третє – зробити з прочитаного потрібні для пам'яті виписки.
Четверте завдання – це усвідомити, чого нового навчила книжка.

ЦІКАВЕ: КІЛЬКА  ФАКТІВ  НА  КОРИСТЬ  ЧИТАННЯ

  • Читання розвиває логічне мислення . Прочитайте «Шерлока Холмса» і ви переконаєтеся в тому, наскільки гострішим став ваш розум, наскільки швидше ви стали міркувати в тій чи іншій галузі. Це, до речі, дуже допомагає в роботі
  • Читання має великий вплив на духовний розвиток і моральні орієнтири людини, яка після прочитання того чи іншого класичного твору починає змінюватись.
  • Читання книг корисне й батькам. Ви, напевно, не раз помічали, що вам теж хочеться взяти в руки книгу й почитати, коли бачите, як читає ваша дитина.
  • Читання хорошої книги допомагає знайти спокій. Якщо ви  чомусь стурбовані, вас відвідують сумні думки, візьміть один із творів О. Генрі – і ви  про все забудете, так як твори цього письменника надзвичайно дотепні.
  • Читання книг покращує роботу мозку. Коли ви читаєте серйозний твір, вам доводиться постійно думати про те, яку думку хотів висловити письменник, і це змушує мозок працювати швидше.
  • Читання творів навчить вас спілкуватися з людьми. Вже після прочитання кількох класичних творів у вас прокинеться великий талант оповідача, і ви станете цікавим співрозмовником, справляючи особливе враження на тих людей, які не читають взагалі.
  • Читання робить нас молодше. Давно доведено, що організм старіє швидше, коли старіє наш мозок, а читання змушує мозок працювати, у результаті наша старість відсувається.

Відомо, що в умовах психологічного комфорту в головному мозку виробляються особливі речовини – ендорфіни, «гормони радості». Під час читання дотепних книг, гумористичної й сатиричної літератури такі речовини ритмічно надходять у кров, створюючи гарне самопочуття, а це позитивно позначається на здоровї.

Анкета для учнів:

Пропонуємо  письмово відповісти на такі питання анкети:

                                                                               Анкету можна не підписувати

1.   Назвіть вашу улюблену книгу? Книги?

2.   Хто з героїв книг вам найбільше сподобався? Чому?

3.   Про що б вам хотілося читати? ЧОМУ?

•  про тварин;

•  пригоди; 

•  фантастику; 

•  про дітей і школу; 

• те, що радять (учителі, батьки, однокласники);

•  просто цікаві книги. 

4.  Чим би вам хотілося займатися у вільний час? Чому? Які?

•  Грати в комп'ютерні ігри

;•  грати в рухливі ігри;

•  читати книги;

•  дивитися телевізор;

•  допомагати батькам;

•  інше.

ПОРАДИ БАТЬКАМ

Як викликати у дітей інтерес до читання

Читайте не більше 10-15 хвилин, 
Перед читанням провітріть кімнату, приберіть зі столу предмети, які відволікають увагу. 
Якщо дитина втомилася, зробіть фізкультурну процедуру. Не бійтеся похвалити дитину.


Як обговорити з дитиною прочитане

З'ясувати перед читанням чи під час читання важкі слова. 
Спитати, чи сподобалося дитині прочитане. Чим? 
Що нового довідався? 
Попросіть розповісти про головного героя, головні випадки.
Які слова і вирази запам'яталися? 
Чому навчила книга? 
Запропонуйте дитині намалювати малюнок до епізоду, який найбільше сподобався, вивчити уривок, якщо це вірш. 

Як зацікавити дітей читанням

1. Показуйте хороший приклад вашій дитині, демонструючи їй , як вам подобається читати. Тримайте вдома велику кількість книг та журналів .Нехай ваша дитина побачить вас за читанням.
2. Дайте дитині подивитись вашу книгу. Читайте її в голос або дозвольте їй прочитати її вам. Визначте певний час і місце для читання.
3. Регулярно відвідуйте бібліотеку. Покажіть вашій дитині, як бібліотека працює і де дитина може знайти свої улюблені книжки.
4. Приносьте своїй дитині книги, які задовольняють її індивідуальні потреби, наприклад про спортивні змагання, тварини чи балет включаючи художню і документальну літературу.
5. Зацікавте свою дитину яким-небудь хобі чи діяльністю, яка іпотребує читання та подобається їй. Конструюйте, готуйте їжу, грайте в настільні ігри, оскільки такі заняття потребують, щоб дитина читала інструкції. 
6. Заохочуйте ваших дітей до листування зі своїми однолітками, і нині можуть бути друзі, котрі переїхали далеко, далекі родичі, просто друзі за листуванням 7. Організуйте пошук скарбів. Заховайте якусь річ, наприклад ,нову книгу, а потім лишіть письмові підказки, котрі приведуть дитину на це місце. 
8. Заохочуйте дитину складати різні історії й записуйте їх в той час, коли вона їх розповідає. Зробіть її власну збірку оповідань, записуючи і додаючи її власні малюнки. Пізніше ваша дитина зможе читати свою книгу вам, товаришу, молодшому брату, сестрі 9. Якщо ваша дитина - неохочий читач, вигадайте гру в читання буденних речей, таких-як коробки з-під чогось , наклейки, старі листівки, комікси, програми телепередач. 

Рекомендації та пропозиції для читання вголос

• Читайте з інтонацією. Змінюйте ваш голос на знаках пунктуації. Говоріть м 'яко та голосно. Вкладайте в читання частинку душі.
• Пам 'ятайте про настрій. Замість того, щоб сказати "Негайно все припини і сядь? " спробуйте сказати "Давай влаштуємося зручніше і послухаємо нашу казочку "
• Запасіться терпінням. Знаходьте час, щоб відповідати на запитання, які задають ваші діти під час читання. Це значить, що діти потребують вашої уваги.
• Темп читання. Не поспішайте під час читання. Уповільнюйте темп. Якщо не вистачає часу на читання, вибирайте для цього більш короткий текст.
• Ставте вашій дитині задачі. Вибирайте книги, які відповідають розумовим здібностям вашої дитини і викликають в неї цікавість. 
• Веселіться. Ділитися історіями цікаво, і це створює ту близькість, про яку діти будуть пам 'ятати все своє життя. Насолоджуйтесь цим.

ЗАХОДИ

  • КНИЖКОВІ ВИСТАВКИ,
  • Театральні зустрічі,
  • Відзначення ювілейних дат відомих людей, зокрема
  • 170-річчя від дня народження М. Лисенка,

    а  також

    ФОТОГАЛЕРЕЮ-  ДИВИСЬ  на сторінці  "Фотоальбоми"http://gimnasia4buk.at.ua/photo/

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ